Siz onun için bu düşünceleri beslerken olaya sadece kendi açınızdan bakarsınız. Oysa unuttuğunuz bir şey vardır ki o da:
'Kimse kimsenin ne yaşadığını ve ne hissettiğini tam olarak bilemez.'
Herkesin kendine sakladığı duyguları kimseyle paylaşamadığı düşünceleri vardır. Bunun sebebi sizden alacağı tepkiden ve ya bunları açıkça ifade etmek istememesindendir. İşte tam bu nokta yalanın başlangıcıdır ve onun tanımadığınız dünyasının giriş kapısıdır.
Mevlana'nın dediği gibi biri olmak çok zor 'Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol'..
Kim başarabilmiştir ki bunu? Sahi var mıdır günümüzde böyleleri? Sanmıyorum.
Kendi sınırlarımızı bile bilmezken başkası için yorum yapabilmek nasıl bir içgüdüdür?
Siz siz olun fazla güvenmeyin, her söylediği doğru değildir karşınızdakinin.. Siz onu, kendisini anlattığı kadarıyla tanıyabilirsiniz ötesi yoktur bunun. Söylemez demeyin, yapmaz demeyin.. İnsanlık hali olabilir deyin.
Ve son olarak da BÜYÜK konuşmayın, BEN HAYATTA YAPMAM demeyin..
Unutmayın ki kınadığınız, güldüğünüz ve yapmam dediğiniz şey başınıza gelmeden ÖLMEZSİNİZ..
BİRAZ NOSTALJİ..
Sağlıcakla neşeyle kalın..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder