13 Şubat 2014 Perşembe

Tutamadım Kendimi Çünkü...

Herkese Merhabalar..

Bazen öyle bir noktaya gelir ki insan anlatmak ister içindekileri, karşısındakinin onu sabırla ve anlayarak dinlemesini ister. Bu yüzden TutamadımKendimi adı altında sizlerle paylaşmak istediklerim var. Sosyal medya sağolsun imdadıma yetişti 'Bir blog da ben açayım' dedim ve şimdi karşınızdayım :) İyi mi ettim kötü mü bilemiyorum artık buna da siz karar verirsiniz .

Ben burada sizlerle genel olarak başımdan geçen olayları, en özel ve güzel anılarımı, edindiğim bilgileri paylaşıp, bunları fotoğraflarla süslemeyi düşünüyorum. Kimi zaman sizi de alıp bir yerlere götürmek, benim hissettiklerimi hissettirmek istiyorum. Kendi duygu ve düşüncelerimden, herkesin yaptığı ve kaçınılmaz olan hatalarımdan bahsetmek istiyorum. Umarım beni takip etmekten sıkılmazsınız.

Şimdi sizinle dinlemekten bıkmadığım o güzel şarkıyı paylaşmak istiyorumm..

Bu kısa tanışma kaynaşma yazısından sonra ilk ilham ne zaman gelir de ilk hangi konuyla karşınıza çıkarım zaman gösterecek..
O zamana kadar sağlıkla mutlulukla kalın...