Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba arkadaşlar. :)
Bu başlık altında sizlerle paylaşmak istediklerim var. Son zamanlarda başımdan geçen olaylar bana sürekli bu cümleyi hatırlatır oldu.
Eveeeeettt.. Gelelim bu cümlenin hikmetine..
Kimi zaman bir teselli cümlesi olarak kimi zaman da üzüldüğünüz bir şeyin üzerine iyi haberler aldığınızda siz de kullanmış veya duymuşsunuzdur. Yanılıyor muyum?
(DİPNOT: Hiç sanmıyorum ;) )
Unutmayalım ki ağzımızdan çıkan her kelime, birine karşı takındığımız her tavır veyahut verdiğimiz her bir karar bizim kaderimizi belirliyor. Sonradan keşke diyoruz çoğu zaman.. Peki ya keşke dememiş olsaydık? Gerçekten mutlu mu olacaktık dersiniz?
Keşke o hatayı yapmasaydım diyebiliyorsanız bugün, tecrübenizdendir. Zira o hata dediğiniz şeyi hata olduğunu bilerek yaptığınızı sanmıyorum. Şirketinizin girdiği bir ihalede bir sıfır eksik yazdığınız için ihaleyi kaybedebilirsiniz. Patronunuzdan azar işitip hatta işinizden dahi olabilirsiniz. Lakin üzülmeyin belki de bilmeden yaptığınız bu hata şirketinizi bir zarardan kurtarmıştır, olamaz mı ? Olabilir.
Çoğu insan gibi siz de aşk acısı çekmişsinizdir. Deliler gibi sevdiğiniz kişiyle ayrılmışsınızdır. Kimi zaman kıskançlık kimi zaman ihanet kimi zaman da anlaşmazlıklar neden olmuştur buna. Gecelerce ağlamış keşkeler içinde girmişsinizdir yatağınıza. Peki ya evleneceğiniz kişiyi daha çok seveceğiniz gelmedi mi hiç aklınıza? Evlendikten sonra iyi ki onunla ayrılmışız diyeceksiniz belki de belli mi olur?
Eeee boşuna mı demişler 'Her şerde bir hayır vardır' diyee..
Böyle düşünüp böyle hareket etmezsek nasıl geçer ki bu ömür öyle değil mi?
VELHASIL KELAM;
Hayat böyle şeylere üzülecek kadar uzun değil içinizde bulunduğunuz durumun tadını çıkarmaya bakın. Bırakın giden gitsin bırakın biten bitsin.. Ben öyle yaptım..
Siz de artık üzülmeyinn.. Çok istemeyin hiçbir şeyi. Sizin için hayırlısı ne ise onu isteyin.
Unutmayın Allah insanı en çok sevdikleri ve istedikleriyle sınar.
Sağlıcakla neşeylee umutlaa kalın.
Sevgilerimle dostlarım..
